23 Ocak 2015 Cuma

SHINee's Taemin Danger!


MAKNAE TAEMİN SOLO ÇIKIŞ YAPTI





 Yazmaya nasıl başlayacağını bilemeyen blog yazarı ben -.- İlk öncelikle şunu söyleyeyim arkadaşlar 2 yıldır SHINee fanıyım ama zaten fan olurken hiç bir zaman K-fan olmamıştım. 2 yıl önce kuzenim SHINee'nin videolarını (zorla) izletmeye başladıktan sonra birkaç hafta sonra fark ettim anca artık sadece SHINee dediğimi. Pek müzik dinlemezdim ama onlarla tanıştıktan sonra kulaklık kulağımdan çıkmaz oldu. Taemin ise çok farklı bir yere sahip. Yanlış anlamayın gruptaki biasım değil ama açıkçası zaten gruptan kendime bir bieas seçemedim -_- Hepsi o kadar iyi ki 'Tamam işte bu benim biasım' diyemiyorum. 



 Şimdi Taemin'in çıkarttığı solo albümden bahsedecek olursak eğer ben kesinlikle albümdeki şarkılara bayıldım. Sadece çıkış şarkısına veya yanında 1-2 tanesine daha değil. Albümdeki tüm şarkılar çok iyiydi. 


 Taemin'ın çıkış şarkısı olan danger şarkı sözleriyle olsun, dans kareografisiyle olsun ben herşeyiyle çok beğendim. Önceliklle teaser fotoğrafları geldiğinde ya da müzik videosunu ilk izlediğim de biraz fazla şaşırmıştım. Beklediğim şey kesinlikle böyle bir şey değildi. Resimlere bakıyorum sonra tekrar bakıyorum, videoyu izliyorum sonra tekrar izliyorum. Taemin'i bu kadar değişmiş, bu kadar büyümüş olarak görmek beni gerçekten fazlasııyla şaşırttı. 

 Ve bence Taemin bu solo çıkışıyla birlikte hepimize aslında o güzel masum, bebeksi yüzünün aksine istediği zaman fazlasıyla seksi fazlasıyla tehlikeli olabildiğini göstermiş oldu. Üstelik ben albümün konsepti için Taemin'in herşeyi SM'in istediği gibi yapmasına izin vermemesine de sevindim açıkçası. Albümün konseptinin bu şekilde olmasını (seksi ya da erkeksi hangisi daha doğru olur bilmiyorum) isteyen kişi Taemin'di ve bunu için fazlasıyla uğraştı. 3 hafta boyunca vücut çalıştığını biliyorum, gece gündüz dans çalışmaları yaptığını ve hala fazla zaman yoktu fazla çalışamadım dediğini de biliyorum. Hayır daha ne kadar çalışacaksa -_-



 Şimdi Taemin'in Danger ile kazandığı ödüllere gelecek olursak bence kazandığı ödüllerin en güzeli Music Core ödülü idi. 'Music Core' programında sunucu olan Minho Taemin'in grup arkadaşı ve Taemin'in ödülü Minho'nun elinden alması gerçekten çok iyiydi ben çok duygulanmıştım^^ 




 Taemin Danger'ın Live performansları sırasında (eğer yanlış hatırlamıyorsam 'Show Champion' programında olmuştu) küçük (!) bir kaza geçirmiş ve pantolonunun orta kısmı yırtılmıştı (Resimde de görebilirsiniz) 

 


PRETTY BOY


 Taemin 'Pretty Boy' şarkısında yalnız değildi. Ona SM'de stajer olarak çalışmaya başadığından beri yakın arkadaşı olan Exo'dan Kai yardım etti ve şarkını sözleri SHINee'nin ana vokali olan Jonghyun'un idi. Şarkının ismi kesinlikle albümün çıkış şarkısı olan 'Danger' ile çakışıyor. Taemin o kadar uğraşsın didinsin yeni bir imaj vermeye, erkeksi görünmeye Jong tek bir şarkı sözüyle Taemin'i tekrar eski sevimli haline geri döndersin. Oldu mu şimdi hiç? Ah Jong yine yaptın bir dinoluk :3



 Şarkıyı ilk dinlediğim de kesinlikle Jonghyun'dan bekldediğim bir performanstı hiç şaşırmadım. Bir şarkı ancak bu denli güzel yazılabilirdi. O kadar akıcı bir şarkı ki sözler yabancı ama kafiyeler o kadar güzel kurulmuş ki tek dinleyişte şarkı dilinice dolanıyor. özelliklede 'p r t double  T Y Pretty Boy' kısmı sanırım kolay söylendiğinden ;))








ACE


Taemin'in bu albümde klibi çekilen 2. şarkısı ise 'Ace'. Şarkının sözlerini TVXQ'dan Changmin yazdı. Changmin'in usta bir söz yazarı olduğunu bilmeyen varsa ayıp ediyordur. Daha önceden yine SHINee'nin 'Sleepless Night' şarkısının sözlerini de yazmıştı oradan da tanıyor olabilirsiniz. 



Yukarıdaki kare Taemin'in 'Ace' için gerçekleştirdiği live performanslarından birisinden. Bu fotoğrafı telefonumda sakladığım ve sık sık baktığım için de yediğim sapık damgasını unutamam. 



 Bence şarkının sözleri gerçekten Taemin'i anlatıyor. Tıpkı buradaki sözler gibi. 

Kadınları bilmiyormuş gibi göründüğümü söylüyorsun
Aşkı bilmeyen küçük bir prensmişim gibi
Bense sadece gülüyorum, evet
Eğer buna inanıyorsan, sen safın tekisin, evet

  Ben kesinlikle Temin'in kadınları bilmediğini düşünmüyorum. Etrafındaki insanlar ne kadar onun daha önceden bir sevgilisi olmadığını söylese de o zaten daha öncelerden A Pink'ten Naeun ile katıldığı WGM'de açıkça belirtmişti daha önceden birçok kız arkadaşı olduğunu. Ya da bilmiyorum belki de bizim öyle düşünmemizi istemiştir ama bu da birazcık (!) saçma geliyor bana açıkçası. 




500 KİŞİLİK FAN BULUŞMASI



 Taemin'in solo çıkışından yalnızca birkaç gün sonra yapılan 500 kişilik fan buluşması beni oldukça mutlu etmişti. Ben hiçbir şekilde yanlarında olamıyorum orası çok ayrı bir konu ama yine de desteklemeye çalışıyorum. Neyse bu fan buluşmasında Taemin'in söylediği birkaç söz:

 -Hayranlarım ile konuştuğumda onlar bana çok iyi şeyler söylediler. Bu yüzden çok duygulandım. 

 -Fanlarım bana 'Sıkı çalıştın, büyük bir iş yaptın' dediklerinde onların samimiyetini hissettim. Normalde kolay ağlayan birisi değilim ama bu duygulu sözleri duyunca kendimi tutamadım.

 Taemin duygulanıp ağladığında görevliler buluşmaya 5 dakika ara vermek durumunda kaldılar.

 Bir fan Taemin'e saçlarının prense benzediğini söylemiş ve Taemin de utanarak 'Daha önce hiç prens görmedim herhalde' diyerek karşılık vermiş. Bunun üzerine bütün fanlar Taemin'i işaret edip 'sen,sen,sen (prenssin)' diyerek tezahürat etmişler. Taemin ise sanki 'O zaman hepiniz benim prensesimsiniz' dermiş gibi bakmış.

 Bir fan ne zaman kas yapmaya başladığını sordu. O ise 3 hafta önce yapmaya başladığını söyledi. İlk başta kolay gelmiş maknae'mize ama daha sonradan zor ve sürekli çaba gerektirdiğini fark etmiş.

 Fanlar buluşma yerinde onu iyi duymadıklarını söylediğinde Taemin ayağa kalkıp hopörleri fanlara doğru sürükledi.

 Buluşma yerine giden fanlar Taemin ile (ciddi ciddi) el sıkıştılar.





 Ve bu yazıyla ilgili son paylaşımım ise Taemin'in solo çıkış yapmadan önce SM'in yayınladığı bu kısa video. Bu videoyu izleyipte duygulanmayacak shawol tanımıyorum açıkçası. Zaten eğer izleyipte duygulanmıyorsa gerçek bir shawol olamamıştır demek ki -_- Video da Taemin'in ilk çıkış yaptığı zamanlardan başlayıp şidi ki zamana kadar geliyolar. Bence fazlasıyla güzel ve duygu yüklü bir video olmuş. Bu video hakkında daha fazla birşeyler söylemek yerine sizin izlemenizi tavsiye ediyorum ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder