24 Ocak 2015 Cumartesi

Taemin 'Ace' Çeviri

'ACE' ÇEVİRİ


Bir sürenin sonunda seni buldum
Ben düşüncesizce biraz yakınına hareket ettim
Dudakların bal gibi
Sadece bunu düşünüyorum sevgilim
Evet, bunu istiyorum

Kadınları bilmiyorum der gibi mi görünüyorum?
Ben aşkı bilmeyen küçük bir prens gibi mi görünüyorum?
Sadece gülüyorum
Buna inanıyorsan, sen bir aptalsın

Yıldızlar kayboluyor
Ay ışığı bulutlara gizleniyor
Bu sokaktaki herkes uyuyor
Parlayan tek şey sensin
Böylece bırakırsan dünyanın en çılgın şeyi olacak

Ben senin en iyin olmak istiyorum
Bütün erkekleri geçtim
Ben onlardan farklıyım
Bebeğim ne istiyorsun
Ne istiyorsun, ne hayal ediyorsun?
Ace (4 Kez)

Sana göstereceğim
Aşk, kavgalar ve üzgün vedalar
Bu tipik döngü olacak mı?
Bunun için endişelenmemen gerek
Şİmdi kalbindeyim, en iyisini geliştiriyorum
Ace (3 Kez)
Bu gece yalnızca seninim
Ace (3 Kez)

Kilitli, sıkıca kapatılan kalbin yavaşça atıyor
Konuşurken aceleyle yaklaşıyorsun
Risklisin sen
Ufak ufak kapı açılıyor

Işığı engelle bebeğim
Bana sen tuzaksın
Kalbim bunu kontrol edemiyor
Nedenlerimle savaşıyorum
Şimdi kollarıma gel
Bunu yaparken yorgun dünyayı değiştirmiş olacağım

Ben senin en iyin olmak istiyorum
Bütün erkekleri geçtim
Ben onlardan farklıyım
Bebeğin ne istiyorsun?
Ne istiyorsun, ne hayal ediyorsun?
Ace (4 Kez)

Sana göstereceğim
Aşk, kavgalar ve üzgün vedalar
Bu tipik döngü olacak mı?
Bunun için endişelenmemen gerek

Şimdi kalbindeyim en iyisini geliştiriyorum
Ace (3 Kez)
Bu gece yalnızca seninin
Ace (3 Kez)

Bana yepyeni hissettir
Seni tanıdıktan sonra
Bebeğim sensin 
Kalbim asla değişmeyecek
Kalbime inan, lütfen bana inan
Aşık oldum

Ben senin en iyin olmak istiyorum
Bütün erkekleri geçtim
Ben onlardan farklıyım
Bebeğim ne istiyorsun?
Ne istiyorsun, ne hayal ediyorsun?
Ace (3 Kez)

Sana göstereceğim
Aşk, kavgalar ve hüzünlü vedalar
Bu tipik döngü olacak mı?
Bunun için endişelenmemen gerek
Şimdi, kalbindeyim
En iyisini geliştiriyorum
Ace (3 Kez)
Bu gece yalnızca seninim
Ace (3 Kez)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder