24 Ocak 2015 Cumartesi

Taemin 'Danger' Çeviri

DANGER ÇEVİRİ


Sen mükemmelsin
Benim dışımda kimse seninle uyuşmaz
Duvarları aştım
Pampampampampampampam
Pampampampampam
Ele geçirilemez kalbini aç, Oh

Rüzgar gibiyim, duman gibi gözden kaybolup gözlerini şaşırtıyorum
Yaprak gibi yaklaşıyorum, kalbini hedef alıp diken gibi batıyorum
Tehlike
Bu gerçek (4 Kez)
Tehlike 
Çalıyorum (3 Kez)

Kal, parmaklarım seni takip ettiğinde
Dünyada parıldıyorsun
Kal, parmaklarım tarafından yutulan gece
Bu benim şov zamanım
Tehlike
Benimle beraber (4 Kez)
Tehlike
Kaybolalım (4 Kez)

Ben dikkatliyim
Benim hedefim sadece bir tane
Saniyeleri sayıyorum
Pampampampampampampam
Pampampampampam
Benim harika senaryom, oh

Ne zaman baksam bir labirent gibi 
Ne zaman yakalasam kum gibi zaman akıyor
Zihnimde duman gibi parçalanmış esrarengiz bir puzzle parçası gibi
Tehlike
Bu gece (4 Kez)
Tehlike
Çalıyorum (3 Kez)

Kal, senin açık tuzağının içine bir kez daha kendimi savuruyorum
Kal, beni sadece senin görebileceğin gece 
Bu benim şov zamanım!
Tehlike 
Benimle beraber (4 Kez)
Tehlike
Kaybolalım (4 Kez)

Tehlike
Sen her şeyi biliyorum (Oh bebeğim evet)
Tekrar beni kontrol ediyorsun (Oh bebeğim evet)

Tehlike
Bu gece (4 Kez)
Tehlike
Çalıyorum (4 Kez)
Tehlike
Benimle beraber (4 Kez)
Tehlike
Kaybolalım (4 Kez)

Kal, herşey senin planladığın gibi
Gerçek senin ellerinde 
Kal, bütün dünyaya sahipmiş gibi hissettiğim gece
Bu benim şov zamanım

Tehlike
Bu gece  (4 Kez)
Tehlike
Çalıyorum (4 Kez)
Tehlike
Benimle beraber (4 Kez)
Tehlike
Kaybolalım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder