11 Şubat 2015 Çarşamba

Jonghyun 'Crazy' Çeviri


CRAZY ÇEVİRİ



Seni bir yerden hatırlıyorum sanki
Parçalarıma ayrılmış gibiyim, fazla güzel bir tuzaksın
Biliyor muydun? (2 Kez)
Bilmiyor muydun? (2 Kez)

Ne demiştim ben sana?
Çok yaklaşma bana
Bakışlarıyla bile giriyor kanıma
Görüyor musun nasıl oynuyor benimle?
İncineceksin diyor sanki bana o gözler
İşin komik yanı, biraz da utanç vereni
Yılan gibi süzelmen bile yanıma, çok çekici

Evet, biraz deli olduğunu düşünüyorum
Sırf bana baktığın için bile kafayı sıyırıyorum
Delirtiyor beni
Çok feci kapıldım sana
Tehlike daha çekici geldi çünkü
Böylesi daha hoşuma gitti çünkü

İçini gösteren bir maske gibiydin
Saf saf inanırken sana
Alıyorum derin bir nefes
Bağımlı ediyorsun kendine
Dışarıdan mükemmel görünen, bana göre bile çok tehlikeli bir oyun
Bilmiyor musun? (2 Kez)

(Zion T)

Seni gördüğüm an anlamıştım böyle olacağını
Biliyordum sana dokunursam incineceğimi
 Biliyordum ama yine de daha sıkı sarılmayı tercih ettim

İçimde dolanan çift başlı bir bıcaksın
Katlanabilirim bu kadarına
İyice güçsüzleşmiş zihnimi al senin olsun arık
Daha sonra yaşayacağım bir pişmanlıktansa daha eğlenceli şu cezayı çekmek

Duramam bundan sonra
Eşeledikçe düşüyorum daha da derine senin soktuğun bu bataklıkta
Sanırım vardım yaşamımın sonuna
Güneş yine doğsa bile
Tekrar açmam gözlerimi yanımda olsan yeter o an

Bilinmeyenler sıfıra döndü bende iyice
Her saniyem senin hasretinle çekiyor
Sensiz tüm cennetler cehennem bana, kusura bakama Tanrım
Senden sakladığım zevklerimi affetme
Daha da sıkı tut ama beni

(Jonghyun)

Evet, biraz deli olduğunu düşünüyorum 
Sırf bana baktığın için bile kafayı sıyırıyorum
Delirtiyor beni
Fena takıldım kancana
 Tehlike daha çekici geldi çünkü
Böylesi daha çok hoşuma gitti çünkü

Bencilim uzaktan, hiçbirşey olmamış gibi davranırım
İçimden hiç gelmese de senden kaçınırım
Ama...
Tek bir el sallasan bile bana deliririm
Deliririm (2 Kez)

Evet, biraz deli olduğunu düşünüyorum
Sırf bana baktın diye kafayı sıyırıyorum
Delirtiyor beni
Fena kapıldım sana
 Tehlike daha çekici geldi çünkü
Böylesi daha çok hoşuma gitti çünkü
Daha da kapıldım sana çünkü
Kalbime zararlısın sen benim
Böylesi daha çok hoşuma gidiyor çünkü
Kudurtuyor bu kadın beni
Fena kapıldım sana
 Hiç mantıklı değil bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder