10 Şubat 2015 Salı

ToHeart 'Tell Me Why' Çeviri

 'TELL ME WHY' ÇEVİRİ


Neden söyle bana 
Neden söyle bana
Neden söyle bana

Lütfen söyle bana, ben güçlü olmak istiyorum
Nedenini bile bilmeden seni kaybetmek istemiyorum
Gökyüzündeki yıldızlar gibi, üzerime ışık saçıyorsun
Eğer bırakırsan karanlıkta sıkışıp kalırım
Dokunma istiyorum, etkilenmek istiyorum

Bana bir şans ver
Yalvarırım, lütfen yapamam deme
Minik bir rüyaydı, yeşermedi
Minik bir rüyaydı, tıkandı

Neden ben yapamam? Ben devam etmek istiyroum
Bu benim yolum hayalini kurduğum
Beni durdurma, hayalini kur
Kim bunu bitirmeye cesaret edebilir?


(Neden söyle bana) Bu sinir bozucu, söyle bana. Beni anal lütfen
İstesen bile sahip olamadığın birşey vardır
(Neden söyle bana) Ben tekrardan bu çarpık ilişkiye tutnmak istiyorum
Eğer bırakırsan çıldırabilirim

Dokunmak istiyorum, etkilenmek istiyorum
Birkez daha bana inan
Acımasızca beni bırakıp gitme lütfen
Minik bir rüyaydı, yeşermedi
Minik bir rüyaydı, tıkandı

Neden ben yapamam? Ben devam etmek istiyorum
Bu benim yolum, hayalini kur
Beni durdurma, hayalini kur
Bunu bitirmeye kim cesaret edebilir?

Aşk kör olmak mı?
Bu yalanlarla çizgiyi aşma
Bak senin gözlerin çok soğuk
Biz şimdiden uzaklaştık, hoşçakal

Ben ağlıyorum ama çok geçmeden geri döneceğine inanıyorum
Dua ediyorum, çok geçmeden mutlu olacağımıza inanıyorum
Neden böyle yapıyorsun? Dürüst olmak gerekirse benim sana gerçekten istiyacım var
Güçlüymüşüm gibi görünerek seni rahatlatmaya çalışıyorum
Ama beni utandıran, yaralayan, bitiren bu zayıflık
Seni terk etmeliyim gibi görünüyor

İyi, eğer bırakmak istiyorsan git ama geri dön
Yapamam, ağlama zamanı
Lüfen dur, ağlama zamanı
Bana bak, gözyaşlarım ile sana tutunuyorum
Bu benim yolum hayalini kurduğum
Beni durdurma, hayalini kur

Bunu bitirmeye kim cesaret edebilir
Benim gibi bir adamın aşkın önünde korkacağı hiçbirşey yok
Herşeyi kaybedecek olsam bile sadeceseni kazanmaya ihtiyacım var
Böyle çaresizce hiçbirşey kazanılmaz

Sen teksin, herkes değilsin
Tek sadece aşk
Tek sadece aşk
Tek bir aşk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder