10 Şubat 2015 Salı

ToHeart


TOHEART


 Ne zamandır yazamıyordum sonunda elime laptopu alıp yazmaya başladım. Geri dönüşümü bu iki tatlı insanın oluşturduğu bir alt grup olan ToHeart ile birlikte yapmaya karar verdim.

 ToHeart diğer ismi ile WooKey. Bu yeni alt grup 10 Mart 2014'te 'Delicious' şarkıları ile çıkış yaptı. Grup SHINee'den Key ve INFINITE'den Woohyun ile birlikte kuruldu. Key'in bu alt grup hakkında ne zaman konuştuğunu görsem  bu grubun çok fazla dinlenme, daha fazla başarı veya hırstan uzak bir grup olduğunu söylüyordu. Gerçekten de öyle dinlerken zaten klip olsun, şarkı olsun siz de anlarsınız. O kadar samimi, sıcak kanlılar ki bu işi sadece birlikte olup eğlenmek amaçlı yaptıkları hemen anlaşılıyor.


 Bu şapşal çocuk INIFINITE'den Woohyun. O kadar tatlı birisi ki insanın görür görmez kanı kaynıyor. Ben açıkçası Woohyun'u Key ile yakın arkadaş oluşundan tanıyordum, fakat bir alt grup çıkartacak kadar yakın arkadaş olduklarını bilmiyordum =.= Bu arkadaşlık sayesinde Woohyun'u da INFINITE'yi de tanımış oldum. Umarım hepiniz tanır ve fan olursunuz. Zaten tanıdıktan sonra böyle bir gruba fan olmamak imkansız gibi bir şey.



 Evet arkadaşlar işte bu yukarıdaki uyku sersemi şebek şey ise grubun diğer üyesi SHINee'den Key. Key ile ilgili merak ettiğiniz herşeyi blogdaki daha önceden yayınlanmış olan yazılardan bulabilisiniz.


 Çıkış şarkıları olan Delicious'a gelirsek iki oğlan; birisi çocukluğunu oyuncakların arasında geçirmiş haylaz tiplerden ( ki bu Key), diğeri çocukluğunu kitaplarla gerçirenlerden (ki bu da Woohyun) ve bir kız. Bu iki oğlan büyüdüğünde (lise çağlarından bahsediyorum) aynı kişiye aşık olurlar. Ve ikisi de aynı gün kıza aşlarını itiraf eder. Birisi ona ay'ı sunar (Key), diğeri ise güneş'i (Woohyun). Ve ardından kızı kapmak için birbirleriyle olan kapışmaları anlatılır


 Tıpkı şöyle;

Key:
-Yoldan çekil, o kız senin için fazla iyi.

Woohyun:
-Sen çekil yoldan. Sen onun için hiç iyi değilsi.

Key:
-Sen onu benim kadar iyi tanımıyorsun. Sen ona benim vereceklerim kadar çok şey veremezsin. Tüm yapabileceğin onu zorla yanında tutmak.

Woohyun:
-Sen hiçbir şey bilmiyorsun. Ben onu uzun zamandır izliyorum. Onun hakkında hayal kurma. Yoldan çekil. 

Şarkının sonunda ikisi de çiçek uzatıyor. Siz olsanız hangisinin çiçeğini alırdınız? 
Sanırım ben Key'in çiçeğini alırdım.


 Bu giflere baktıkça gülesim geliyor. Nasıl da kavgaya tutuşmuş ama bizimkiler. Daha doğrusu kavgadan çok Woohyun dayak yiyor gibi oluyor ama olsun. Ve tekrar söylemek istiyorum arkadaşlar bu grup veya bu şarkılar çok ünlü olmak için (zaten grup üyelerinin birisi INFINITE'den diğeri ise SHINee'den bu yüzden böyle bir şey için bu kadar zahmete girip, bu kadar uğraşmaları anlamsız olurdu) çıkartılmadı. 

Key ''Bu albümü çok yakın arkadaşım olan Woohyun ile birlikte çıkartıyoruz. Biz sadece yakın arkadaş olduğumuz için birlikte daha fazla zaman geçirip eğlenmek için bu albümü çıkarttık. Umarım sizlerden eğlenir ve severek dinlersiniz.''




 Key ve Woohyun bu grubu ilk başlarda gizli tutmaya çalışmışlar ve bu yüzden kimseye bahsetmemişler (En azından Key öyle yazpmış :DD) Key öyle bir insanki hem grubu gizli tutup grup üyelerine bile bahsetmemiş hem de daha sonradan grup üyelerine neden fotoğraf çekimlerine gelip onu desteklemedikleri için kızan bir insan. Ya şapşal mısın Key sen? Nereden bilsin benim yavrularım o gün çekim olduğunu. Adı üzerinde gizli. Ama sorun şu ki INFINITE üyleri Woohyun'u desteklemek için gelmişler. Yani onların haberi varmış :D Ahh Key ahh! İnsan grup üyelerinden de mi saklar ya? 

 Neyse artık olmuş bir kere. Aşağıda SHINee'nin ToHeart'a destek mesajı var. Aslında INIFINITE'nin de grup halinde desteklediği videoyu paylşmak isterdim ama maalesef o video Türkçe'ye çevrilmemiş =.=

 








 Grubun bu albüm ile çıkarttığı şarkılara gelecek olursak:

 -Delicious
 -Tell Me Why
 -You Are My Lady
 -Intro
 -Maze
 -Start

Aşağıdaki resimde de şarkılarını görebilirsiniz.




TOHEART İLE İLGİLİ HABERLER



 ToHeart'ın ilk yayınlanan teasr'ı kaldırılıp tekrar yayınlandığını biliyor muydunuz? Peki ya neden?

 Çünkü kırmızı kitabın üzerinde Woohyun'un ismi yanlış yazılmıştı. Woohyun yerine 'WhooHyun' yazmışlardı. Bunun üzerine teasır kaldırıp, yazıp hatası düzeldikten sonra tekrar yayınlandı.



Çıkış şarkısı olan 'Delicious' Sweetune (INFINITE'nin Man In Love) tarafından yapıldı ve Sean Alexander (SHINee'nin Amigo) tarafından yazıldı.


 ToHeart 'Delicious' un MV'si INFINITE'nin The Chaser ve IU'nun Good Day şarkılarının MV'sini çeken yönetmen tarafından çekildi.


 ShowCase programından (Sunucular SHINee'den Minho ve INFINITE'den Sunggyu) bir diyalog.

 Woohyun: Birbirimizi 3 yıldır tanımamıza rağmen nasıl oldu da bir kez bile atışmadık şaşırtıcı.

 Minho: Tanıtım süreci periyodu birbirinizle 7/24 yapışmak zorundasınız, kesinlikle atışacaksınız. Siz çocukların atışma vakti yaklaşıyor. Key ve ben tanıştıktan neredeyse 3 yıl sonra atışmıştık.

 Key: Böyle şeyler söyleme!

 Alıntı: ToHeart Turkey / Facebook



Sunggyu 'Tell Me Why' şarkısını gerçekten çok sevdiğini söyledi ShowCase programında.



Key'in telefonunun duvar kağıdı ToHeart olduğu görüldü. 





Sukira Kiss The Radio Programı:

Ryeowook: Eğer ikiniz aynı kızı seviyor olsaydınız yol verir miydiniz?

Key: Hayır

Woohyun: Evet

Key: Aslında 'Evet' ama ben Woohyun 'Hayır' der diye düşündüğüm için 'Hayır' dedim.

Woohyun: Evet tavrım bu olacaktı.

Key: Böyle bir durum da ne yapmalısın ki?

Woohyun: Evet ben de emin değilim.


SHINee'den Jonghyun'un sunduğu 'Blue Night' programından,

Woohyun: Key çok fazla yemek yiyor (Eee sonuç olarak onun grubunda Onew diye bir lider var :D) ve o biraz içerken tavuk yemeyi seviyor. 

Jonghyun: O sarhoşken nasıl oluyor?

Woohyun: Çok gürültücü ve rahatsız edici oluyor.

Jonghyun: O her gün rahatsız edici. LOL

Alıntı: ToHeart Turkey / Facebook




SHINee'den Jonghyun'un sunduğu 'Blue Night' programından,

Jonghyun: İkinizin çok yakın olduğunu biliyorum, ama sizin birbirinize 'Benim Bum'um' ve 'Benim Hyun'um' dediğinizi bilmiyorddum! Bu nasıl oldu?

Woohyun: Başta ona 'Kibum-ah' diye seslendim ama bu çok sıkıcıydı ve biraz ismiyle oynadım bu şekilde 'Benim Bum'um' oldu. LOL

Alıntı: ToHeart Turkey / Facebook


SHINee'den Jonghyun'un sunduğu 'Blue Nigth' programından,

Jonghyun: Neden bu projeyi bana söylemediniz? Bu gizli bir şey miydi?

Woohyun: Bizim CEO'muz çenesini tutamadı. LOL

Key: Ben kimseye söylememe kararı almıştım... Üyelerime bile. Kimsenin bilmemesinin sebebi bu.

Jonghyun: Annem bile benden önce öğrendi.


Alıntı: ToHeart Turkey / Facebook


M CountDown ToHeart 2. sırada... Tabii ki tarihte önemli değil mi :DD Haber daha 27 Mart 2014 tarihinden ama geçtiğimiz günlerde de ikinci sıraya yerleşmişti. İlk sıraya ise SHINee'den Jonghyun'un 'Base' şarkısı geçmişti.



15 Ocak 2015 Golden Disk ödüllerinde ToHeart ödül kazandı. Ve kaznış konuşmasını Key olmadığı için Woohyun tek başına yaptı. 

 'Merhaba ben Woohyun, Önceliklebu kadar büyük bir ödül almak hiç hayal etmediğim bir şeydi. Bu yüzden fanlara çok minnettarım. Buraya katılamayan Key ile Kore'de bu mutluluğu paylaşacağım. ToHear'ın albüm çıkışından beri sıkı çalışan personale çok teşekkür ederim. Yeni albümün ne zaman çıkacağından emin değilim, böyle sıkı çalıştığınızı gördükçe harika şarkı yapacağımıza emin olacağım. Bu ödül için fanlara içtenlikle teşekkür ederim. Teşekkürler'



Ve son olarak 'Delicious' un kamera arkasını ve birkaç resim daha paylaşıp bu yazıyı burada bitireceğim. Umarım erken zaman da geri döner ve Jonghyun'un 'Base' albümünden de bahsedebilirim ^^

 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder