11 Şubat 2015 Çarşamba

SEEK Dergi Röportajı / JonghyunJo


JONGHYUN İLE SEEK DERGİ RÖPORTAJI


  • Favori rengin nedir?
  • Kırmızı ve siyah


  • Evlilik için ideal yaş nedir sence?
  • 35 mi? Bunun hakkında hiç düşünmedim.


  • Favori sayın nedir?
  • 7! Tabii ki de şanslı  7!

  • Uyurken ne giyersin?
  • Gerekli şeyler.

  • Birçok kez görmek istediğiniz film nedir?
  • Bir anime ''Ghost in the Shell'' Bu anime benim hayalim

  • Hobilerin nelerdir?
  • Odamda film izlemek

  • Kızlarda hangi saç stilini tercih edersin? Kısa? Uzun? Yarı uzun?
  • Bence tarzı, ona ne yakıştığı önemli.

  • Bir kız seninle çıkmak istese ona yaklaşımın ne olacaktır?
  • Ben onu hemen davet etmeyi düşünürüm.

  • Çocukluk hayalin neydi?
  • Besteci olmak.

  • Odanda ne tür şeyler var?
  • Film ve anime izlemek için odamda bir projektör ekranı var. Ve bu ekran çok büyük olduğundan pencereyi de kaplıyor. Bu yüzden benim odam da bir pencere yok.

  • Kız arkadaşınla birinci yıldönümünüz, ne yapmak istersin?
  • Bir günlük. Anılarımızın ve deneyimlerimizin yazılı olduğu bir günlük. Bir süre bakmak ve anmak gerekir.

  • Favori sporun nedir?
  • Hangi spor olduğunu bilmiyorum ama kas eğitimi....

  • Dışarı çıktığında çantana kesinlikle aldığın şey nedir?
  • Çanta taşımam ama kesinlikle cüzdanım ve telefonum yanımda olur.

  • Lütfen boşluğu doldur.
         '' Beni böyle görsenizde ben aslında ....''
  • Ben sık sık şık olduğumu duyduğum fakat ben aslında böyle değilim. Şık olarak sadece projektör ve mumlarım var. Şık olarak görülmekten mutluyum fakat ben aslında basit birisiyim.

  • Ölmeden önce yapman gereken bir şey?
  • Taemin denemişti ve ben de gördüm, yani paraşütle atlama.

  • Japon fanlarına Kore yemeklerinden ne öneririsin?
  • Sütlü çay bingsu, Bu çok tatlı değil ama gerçekten iyi!  Bence kızlar bunu sevecektir.

  • Kız arkadaşın senin için yemek yapsa, nasıl bir yemek isterdin?
  • Kurabiye ya da ekmek isterdim.

  • Bir kız sana mesaj bıraksa ne tür sözcükler kullanmasını isterdin?
  • Biz konuşurken eğleniyor gibi bir mesaj beni mutlu eder. (Yani konuştukları zaman birlikte eğlendiklerini anlamak istiyor Jong)

  • Favori hayvanın nedir peki?
  • Köpekler! Köpekleri severim!

  • Uyandığında yapmayı düşündüğün ilk şey nedir?
  • Müzik dinlemek. Sabahları uyandığımda yaptığım ilk şey müzik dinlemek. Böylece iyi duygularla güne başlamam mümkün oluyor.

  • Kız arkadaşınla yürürken hangisini tercih edersin? El ele yürüyerek mi? Kollarını sararak mı?
  • Omzuna sarılarak yürümek isterim.

  • Son zamanlarda ilgilendiğin şey nedir?
  • Limon kokulu mumlar. Odamda parlak aydınlatmalar kullanmam, mum ışında film izlerim. (Töbe :DD Çocuk tek başınayken bile romantik^^)

  • Hazinen nedir?
  • SHINee şarkıları, yazdığım şarkılar ve dinlediğim şarkılar. Bunlar benim hazinem.

  • İdeal kız tipin?
  • Yüzüme karşı dürüst olacak birisi.

  • Favori filmin?
  • American Psycho.

  • Son zamanlarda ilgilendiğin filmler?
  • Bir tane aldım fakat henüz izlemedim. ''HER'' yakında izleyeceğim.

  • Odanda zamanını nasıl geçiriyorsun?
  • Daha çok müzik dinleyerek geçiriyorum ve ayrıca çok fazla film izliyorum.

  • Lütfen bize zayıf noktanı söyle.
  • Şarkı söylemek benim güçlü noktan fakat bu bazen zayıf noktan olabiliyor.

  • Sevmediğin yiyecek var mı?
  • Özellikle yok.

  • Favori kokun?
  • Misk kokusu.

  • Güçlü noktan nedir?
  • Şarkı söylerken sesim.

  • Favori kitabın nedir?
  • Kafka on the Shore.

  • Genellikle marketten ne satıl alıyorsun?
  • Traş malzemesi ama genellikle markete gitmem.

  • Favori mevsimin nedir?
  • Kış. Sıcağı sevmem, bu yüzden kış mevsimini seviyorum.

  • Lütfen bize son zamanlarda gördüğün bir filmi anlat.
  • Son zamanlarda ben ilk kez sinemaya gittim. Bence bu eğlenceliydi. / Film: Captan America: Winter Soldier

  • Özel yeteneğin nedir?
  • Şarkı söylemek!

  • Dersler arasında hangisinde daha iyiydin?
  • Sosyal derslerde.


  • Gizlice kendine gurur duyduğun konu nedir?
  • Şarkı söylemek. Benim için. Gerçekten iyi şarkı söylediğimi düşünüyorum.

  • Tercihin nedir? Lunapark treni mi? Perili ev mi?
  • Bence her ikisi de.

  • İlk yediği ya da son yediği yemeği seven kişilerden misin?
  • Yemek yerken ne hissettiğime bağlıdır.


  • Dersler arasında zayıf olduğun hangisiydi?
  • Matematik ve ingilizce.


  • Üzgün oldukları zaman ruhlarını yükseltmek için SHINee'nin hangi şarkısını dinlemeyi önerirsin?
  • Fire.


  •  Geçen gece ne yedin?
  • Kavrulmuş bıldırcın.

  • Favori sözün nedir?
  • Bireyselliğe saygı.


Alıntı: Kim Jonghyun Turkisch Fan Page / Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder